A4 Tech PK-635M Driver İndir - Windows 10,Win8.1,Win8,Win7 ve XP 32 Bit ve 64 Bit Uyumlu

A4 Tech PK-635M Driver İndir

A4 Tech PK-635M webcam driver dosyası
A4 Tech firmasının ürettiği A4 Tech PK-635M webcam'in en güncel ve virüs kontrolünden geçirilmiş driver dosyası. Kamera driver kategorisinde yer alan A4 Tech PK-635M modeli uyumlu işletim sistemleri; windows xp, windows 7, windows 8, windows 10'dur.

İndireceğiniz driver dosyası aşağıda ki pk serileri ile de uyumludur.

A4Tech PK Webcam serisi: PK-5, PK-7MA, PK-7MAR, PK-35N, PK-635, PK-635M, PK-636A, PK-636MA, PK-835, PK-935, PK-636K, PK-635K.

Aşağıdaki linklerden işletim sistemini seçerek A4 Tech PK-635M Webcam Driver'ınızı ücretsiz ve güvenli bir şekilde indirebilirsiniz. Kurulum sırasında bir hata ile karşılaşırsınız altta bulunan yorum alanında bizimle paylaşabilirsiniz.

A4 Tech PK-635M Driver İndirme Linkleri

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. İndirdiğiniz A4 Tech PK-635M driverını arşivden çıkarın. Daha sonra Setup.exe dosyasına sağ tıklayıp Özellikler seçeneğine tıklayın. Gelecek olan ekrandan da Uyumluluk sekmesine gelin. Uyumluluk modu kutucuğunu işaretleyip Windows 7 olarak yapın ve Uygula ve Tamam diyerek çıkın. Sonra driverı kurmayı deneyin.

      Sil
    2. Teşekkürler kurulum tamam

      Sil
    3. teşekkür ederim emeğinize sağlık

      Sil
  2. SÜper yaaa Çok Saolun :) Sizin Sayenizde Yapabildim

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz bizi çok mutlu etti =) Driver İndir ailesi olarak Teşekkür ederiz.

      Sil
  3. aga ben bunu yüklüyom oma vimicro camera felan diyo yükleyince açılmıyo skype den kamera açamıyom çözüm varmı

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarım > Sağ Tıklayın > Yönet > Aygıt Yöneticisi > Görüntüleme Aygıtları bu ekranda sarı ünlem işareti var mı? Yoksa sağ tıklayıp etkinleştir deyin. Veya etkin ise devre dışı bırak deyin ve bilgisayarı yeniden başlatın daha sonra yine açın o ekranı ve sağ tıklayıp etkinleştir deyin.

      Sil
  4. windows 10 da açılmıyor neden

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. İndirdiğiniz A4 Tech PK-635M driverını arşivden çıkarın. Daha sonra Setup.exe dosyasına sağ tıklayıp Özellikler seçeneğine tıklayın. Gelecek olan ekrandan da Uyumluluk sekmesine gelin. Uyumluluk modu kutucuğunu işaretleyip Windows 7 olarak yapın ve Uygula ve Tamam diyerek çıkın. Sonra driverı kurmayı deneyin.

      Sil
    2. yine yüklenmiyor admin

      Sil
  5. Teşekkürler, elinize sağlık.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için biz teşekkür ederiz. Driver İndir ailesi olarak sizin gibi kullanıcıların yorumları bizi çok mutlu ediyor.

      Sil
  6. http://i.hizliresim.com/njrDkg.jpg

    YanıtlayınSil
  7. valla çalıştı....çok teşekkürler

    YanıtlayınSil
  8. çok teşekkür ederim sorunun çözüldü... :)

    YanıtlayınSil
  9. of ya diskimde yeterli alan yok ve diskte yanlışıkla lazım olan şeyleri silmek istemiyorum

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Resim, müzik gibi dosyalarınızı silebilir veyahut harici bir diske taşıyabilirsiniz.

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. PK-5, PK-7MA, PK-7MAR, PK-35N, PK-635, PK-635M, PK-636A, PK-636MA, PK-835, PK-935, PK-636K, PK-635K

      Yukarıda yer alan bütün modeller için bu driver geçerlidir. Yani bahsettiğiniz model içinde uygun driverdır.

      Sil
  11. mikrafon olarak nasıl kullanıcaz acaba ?

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Driver kurulumundan sonra hem kamera hem mikrofon olarak kullanabilirsiniz.

      Sil
  12. WİNDOWS 10 İÇİN OLMUYOR..
    pk 635

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Windows 10'da kurulum sıkıntısı yaşayanlar için Windows 10'da Resimli Kurulum gerçekleştirdik.

      A4Tech 635 Windows 10 da Kurulumu

      buradan ulaşabilirsiniz.

      Sil
  13. Kamera A4Tech 635 bu Driver ile çalışıyor ama Window 10 kendi kamerasında ve Skyp da onu tanımıyor. Halbuk bu programla gayet güzel ama başkalarıyla iletişimde Win 10 için çok eski ve olmuyor. Yenisini al diyorlar. Bnlara kalsa her yeni window versiyonunda tüm parçaları yenileyeceksin.

    YanıtlayınSil
  14. çok teşekkür ederim işe yaramadı görüntü cihazı olarak algılıyo win 7 uyumluluk denedim yine olmuyo yardım etmenize gerek yok ikinci bi webcamim var 😁😁😁😁

    YanıtlayınSil
  15. windows 10 da açılmıyor neden yukarıda dedikleriniz yaptım amam açılmıyıor setup.exe özelikler kısmı yok

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Windows 10'da kurulum sıkıntısı yaşayanlar için Windows 10'da Resimli Kurulum gerçekleştirdik.

      https://www.driveronline.net/2020/03/a4-tech-pk-635m-windows-10da-kurulumu.html

      buradan ulaşabilirsiniz.

      Sil
  16. teşekkurler söyledğiniz şeyleri yaptım ve oldu.

    YanıtlayınSil
  17. ama benimki olmuyo ne yapsam çalışmıyo kamera lütfen yardım edin

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Sorununuzu tam olarak yazarsanız yardımcı olmaya çalışırız.
      PC sistem özelliklerini de yazmayı unutmayınız.

      Sil
  18. çok saolun baya uğraştım ama sonunda oldu emeğinize sağlık :))

    YanıtlayınSil
  19. Çok sağolun windows 10 için uyumluluktan windows 7'yi seçince kuruldu. Ben bunun için çok uğraşmıştım. Çok sağolun çok teşekkürler.

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme